Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Doradca ADR

Kursy ADR dla kierowców 
Doradztwo ADR dla FIRM
 

 

Doradctwo ADR

www.doradca-adr.com

Formy płatności

Regulamin zakupów

1.

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2.

Produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają 23% podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

4.

Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.

5.

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firm Kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6.

Możliwe są następujące formy płatności:  

  • Za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Płatność elektroniczna z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Przelewy24
  • Przelewem na konto w termie uzgodnionym na podstawie złożonego zamówienia.

7.

Czas realizacji zlecenia wynosi 2-4  dni. Jest to czas, który potrzebujemy na skompletowanie zamówionych towarów i realizację wysyłki. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Przesyłki dostarczane są Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.

8.

W przypadku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.         

9.

Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznane zostanie za uzasadnione.

10.

W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

11.

      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

12.

      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Sklep jest w trybie podglądu

Copyright © 2012 IntroPrint

{nocache:92b84a007069823a07b5ee01ca2b7f9a#0}
Sklep internetowy od home.pl